Denizli Metropol’de Metropol Meydanı programına katılan Vulpis Yazılım Ceo’su Bilgisayar Mühendisi Recep Karakaş, firma ve çalışmaları hakkında açıklamalarda bulundu. Karakaş, sanal gerçeklikte korku- fobi tedavisi üzerine yaptıkları çalışmaya ilişkin bilgiler verdi.
ÖZEL HABER
Denizli Metropol’de Pamukkale Teknokent’ten yapılan yayında Metropol Meydanı programına katılan Vulpis Yazılım Ceo’su Bilgisayar Mühendisi Recep Karakaş, firma ve çalışmaları hakkında açıklamalarda bulundu.
RECEP KARAKAŞ'IN AÇIKLAMALARINI BURADAN İZLEYEBİLİRSİNİZ...
Karakaş “Vulpis Yazılıma, 2019 yılında KOSGEB Ar-Ge İnovasyon Projesi ile başladık. İş Güvenliği yazılımı geliştirdik. E-Ticaret modülümüzü yazdık. Firmalara hızlı bir şekilde kurulum sağladık. 2021 yılının başında oyun sektörüne giriş yaptık. Ekibimizi genişlettik. Oyun yazılımları geliştirdik. 3 mobil, 3 bilgisayar oyunu yayınladık. Sanal gerçeklikle ilgili bir çalışma yaptık. Korku-fobi tedavisi üzerine yazılım geliştirdik. İnsanların korkularına göre sanal gerçeklikte yapay ortamlar oluşturduk. Korkuya hitap etme anlamında eldiven tasarımına başladık. Eldiven parmak hareketlerini algılayıp sanal ortama aktarıyor. Üçüncü prototipine başladık. Onda da avuç içinde özel bir titreşimle belirli noktalara sinyal titreşimleri göndererek ortamda doku hissine de ulaşıp, korkuyu yenmeyi amaçlıyoruz. 2022’nin başında da İngiltere ve Katar’a oyun ihracatına başladık” diye konuştu.
ÖZEL HABER
Denizli Metropol’de Pamukkale Teknokent’ten yapılan yayında Metropol Meydanı programına katılan Vulpis Yazılım Ceo’su Bilgisayar Mühendisi Recep Karakaş, firma ve çalışmaları hakkında açıklamalarda bulundu.
RECEP KARAKAŞ'IN AÇIKLAMALARINI BURADAN İZLEYEBİLİRSİNİZ...
Karakaş “Vulpis Yazılıma, 2019 yılında KOSGEB Ar-Ge İnovasyon Projesi ile başladık. İş Güvenliği yazılımı geliştirdik. E-Ticaret modülümüzü yazdık. Firmalara hızlı bir şekilde kurulum sağladık. 2021 yılının başında oyun sektörüne giriş yaptık. Ekibimizi genişlettik. Oyun yazılımları geliştirdik. 3 mobil, 3 bilgisayar oyunu yayınladık. Sanal gerçeklikle ilgili bir çalışma yaptık. Korku-fobi tedavisi üzerine yazılım geliştirdik. İnsanların korkularına göre sanal gerçeklikte yapay ortamlar oluşturduk. Korkuya hitap etme anlamında eldiven tasarımına başladık. Eldiven parmak hareketlerini algılayıp sanal ortama aktarıyor. Üçüncü prototipine başladık. Onda da avuç içinde özel bir titreşimle belirli noktalara sinyal titreşimleri göndererek ortamda doku hissine de ulaşıp, korkuyu yenmeyi amaçlıyoruz. 2022’nin başında da İngiltere ve Katar’a oyun ihracatına başladık” diye konuştu.
0 Yorum